إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

صحيفة الاهلي (75) م (3) نحو العاشرة – الأهلي يكتسح سونيديب برباعية ويتأهل لمجموعات دوري أبطال إفريقيا.

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

صحيفة الاهلي (75) م (3) نحو العاشرة – الأهلي يكتسح سونيديب برباعية ويتأهل لمجموعات دوري أبطال إفريقيا.

بسم الله الرحمن الرحيم

اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	ture.JPG 
مشاهدات:	379 
الحجم:	19.9 كيلوبايت 
الهوية:	376804

عودة ملك ملوك افريقيا اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	FB_IMG_1609816966385.jpg 
مشاهدات:	383 
الحجم:	47.5 كيلوبايت 
الهوية:	376808

السلام عليكم . . مهما كان سوء استلام و دريبلينغ السفاح بواليا مش هيكون بنفس سوء بادجى و مروان فا ان شاء الله ان شاء الله ربنا يكتب له النجاح معانا

• abo forat
          abo forat تم التعليق
          تعديل التعليق
          عليكم السلام

دا تحليل كويس لعز امبارح مع عمر عبدالله و ابراهيم فايق مقارب لحقيقه بواليا فعلا

صباح الخير عليكم يا شباب

موضوع وردة:

وردة عمل موسم كبير في 2018 دي حقيقة وانا ليا صديق مقرب جدا في اليونان بيشجع باوك لكن الولد من موسمين وهو عندة مشاكل مع السيدات والمدربين والالتزام للاسف ، انا ضد موضوع وردة لاسباب كثيرة ممكن اللاعب يفيد الفريق في حتة المهارة الغير متوقعة بس كمجمل نجاحة اقل من 50% في راي ممكن اصيب وممكن اخطيء

المشاركة الأصلية بواسطة Maged-Mak مشاهدة المشاركة
              صباح الخير عليكم يا شباب

موضوع وردة:

وردة عمل موسم كبير في 2018 دي حقيقة وانا ليا صديق مقرب جدا في اليونان بيشجع باوك لكن الولد من موسمين وهو عندة مشاكل مع السيدات والمدربين والالتزام للاسف ، انا ضد موضوع وردة لاسباب كثيرة ممكن اللاعب يفيد الفريق في حتة المهارة الغير متوقعة بس كمجمل نجاحة اقل من 50% في راي ممكن اصيب وممكن اخطيء
              راي يحترم يا ابو ماجد انا مش مشجع للصفقه لاسباب كتير انا بس بعمل مقارنه بينه و بين اللى عندنا

تحليل رائع لسوء مستوى الشحات . . ببساطه اختيارات غلط

المشاركة الأصلية بواسطة Capitano14 مشاهدة المشاركة
                  السلام عليكم . . مهما كان سوء استلام و دريبلينغ السفاح بواليا مش هيكون بنفس سوء بادجى و مروان فا ان شاء الله ان شاء الله ربنا يكتب له النجاح معانا
                  بواليا هينجح أن شاء الله
                  ال انا مستغربله فكرة عدم التعاقد مع صانع لعب من اي حته في الكوكب طالما سرينو طار أكن مافيش غيره رغم كمية الفيديوهات والترشيحات ال راحتلهم ورغم أنباء أن اجاي ممكن يعمل العمليه يعني فيها 4 شهور مش عارف ليه منخلصش صانع لعب اجنبي ويلعب معانا كاس عالم للانديه مع بواليا هيبقى مركاتو ممتاز الفلوس موجوده ومتوفره

انا بعشق اللاعب اللى بيلعب السهل . . تانى بعشق اللاعب اللى بيلعب السهل سامعنى يا حسين بيه ياللى بتطبل للمونديالى حسين الشحات بقى بيبص على اصعب حاجه و يعملها مع ان السهل قدامه و الله و مش مطلوب منه انه يبقى سوبر مان بس هنعمل ايه فى الانانيه و حب الذات

المشاركة الأصلية بواسطة Maged-Mak مشاهدة المشاركة
                      صباح الخير عليكم يا شباب

موضوع وردة:

نوعية وردة مبتعمرش في الاهلي والامثله والتجارب السابقة تشهد يبقي الافضل نفكنا منه ونشوف حد اجنبي في المركز ده ونخرج اجاي انتظار

احمد سمير
                        لاعب كويس جدا وعنده شخصية ياريت متعاقد معاه هيفدنا في مركزين
                        باك شمال بديل لمعلول وجناح يمين
                        اساسي ع الشحات ال مستواه نازل

المشاركة الأصلية بواسطة Hosny87 مشاهدة المشاركة

بواليا هينجح أن شاء الله
                          ال انا مستغربله فكرة عدم التعاقد مع صانع لعب من اي حته في الكوكب طالما سرينو طار أكن مافيش غيره رغم كمية الفيديوهات والترشيحات ال راحتلهم ورغم أنباء أن اجاي ممكن يعمل العمليه يعني فيها 4 شهور مش عارف ليه منخلصش صانع لعب اجنبي ويلعب معانا كاس عالم للانديه مع بواليا هيبقى مركاتو ممتاز الفلوس موجوده ومتوفره
                          لما كنت بقولك على صانع لعب كنت بتتكلم على مهاجم اهم جابو مهاجم مايفرقش عن اللى عندنا غير بمستوى اعلى شويه و ادينا لايصين عايزين صانع لعب اهه و بيفكرو فى عمار اللى لو حد نفخ فيه هيقع

قفشه لو فكر في التمرير قبل مايستلم هيبقي عالمي
                            قفشه مشكلته أنه بيفكر بعد مابيستلم
                            لكن لو واخد قرار ومفكر هيعمل ايه بالكورة وهيديها لمين قبل مايستلمها
                            حرفيا هيبقي عالمي

يعمل...
                            X