إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

صحيفة الاهلي (75) م (6) الأهلي يهزم سيراميكا بهدفي كهربا والحاوي.

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

المشاركة الأصلية بواسطة الصعيدى الهاشمى الشريف مشاهدة المشاركة

حتة اليساندرو نيستا دى
    في كورة احسن منها كمان بعد اللقطة دي اللي لبس الواد محسن انذار لما عمل انه هيخش عليه ووقف لغااية اما خلي اللي ادامه يندفع بالكورة وطولت منه وحجز عليها لغاية اما خرجت , كيفتني اوي اللقطة دي غيره كان هيبقي غشيم ويضغط ويا تتقطع يا نلبس بلن

المشاركة الأصلية بواسطة Hurricane ahlawy مشاهدة المشاركة

في كورة احسن منها كمان بعد اللقطة دي اللي لبس الواد محسن انذار لما عمل انه هيخش عليه ووقف لغااية اما خلي اللي ادامه يندفع بالكورة وطولت منه وحجز عليها لغاية اما خرجت , كيفتني اوي اللقطة دي غيره كان هيبقي غشيم ويضغط ويا تتقطع يا نلبس بلن
      الكورة اللى قصدك عليها دى بانون اتحرك فى الوقت اللى أحمد محسن خد قرار فيه وتوقع صح
      علشان كدا نجح يخطف الكورة منه

كمان فيه كورة الشوط الأول كان هيتكلفت فيها بس هو وواقع على الأرض قطعها بردو
      الانتماء للجمهور وبس

المشاركة الأصلية بواسطة الصعيدى الهاشمى الشريف مشاهدة المشاركة

الكورة اللى قصدك عليها دى بانون اتحرك فى الوقت اللى أحمد محسن خد قرار فيه وتوقع صح
        علشان كدا نجح يخطف الكورة منه

كمان فيه كورة الشوط الأول كان هيتكلفت فيها بس هو وواقع على الأرض قطعها بردو
        اعتقد النهارده ومع ماتش هجومي عليك بانون واضح انه موجود للماتشات دي وربنا يوفقه ومستواه يبقي احسن من كده كمان

اهلاوى انا والفخر ليا انا نادى القرن فى القاره هو ناديا

طارق السيد لاعب الزمالك السابق : اللي عايز يمشي من النادي يجيب الدوري ودوري أبطال أفريقيا وبعدها يمشي

احنا محتاجين باك يمين بشكل ضروري

وَكَم لِلّهِ مِن لُطفٍ خَفيٍّ.

يعمل...
                    X