إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

صحيفة الاهلي (78) م (1) الاهلي يستعد لمواجهة بيراميدز يوم الثلاثاء 7:30 م

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

صحيفة الاهلي (78) م (1) الاهلي يستعد لمواجهة بيراميدز يوم الثلاثاء 7:30 م

بسم الله الرحمن الرحيم

**** موضوع تجميع مبلغ التجديد السنوي للمنتدي ****

ريني فايلر لصحيفة بليك السويسرية :
      - كنا ناجحين للغاية مع الأهلي، لكني شعرت بالاستياء بسبب أزمة كورونا وابتعادي عن عائلتي.. لآن أرى أن رحيلي المبكر كان قرارا صحيحا، لقد افتقدت عائلتي
      - كرة القدم في مصر حماسية للغاية وقوية، إنها اللعبة الشعبية الأأولى هناك، قبل فيروس كورونا وقبل الوفيات التي حدثت نتيجة الشغب، كانت الملاعب تمتلأ بـ 80 ألف مشجع في كل مباراة
      - لم أكن قادرا على التحرك بحرية في القاهرة، كنت معزولا أغلب الوقت في الفندق.. جروس أخبرني أن مسابقة الدوري في مصر مثيرة وحماسية وتتمتع باحترافية كبيرة
      فايلر : استمتع بعائلتي في منزلي بالقرب من زيورخ، لقد مررت بوقت عصيب.. لماذا رحلت عن الأهلي بعد نجاحك معه وسيطرته على الكرة المصرية؟ .. لقد كنا كفريق ناجح للغاية، لكن أزمة فيروس كورونا وعدم وجود عائلتي بجانبي كان الازمة لي، لم نلتق لأشهر.
      - في أكتوبر الماضي كان لدي بند لإمكانية فسخ التعاقد، وعلي الرحيل أو البقاء لمدة موسم آخر، وعندما رأيت كيف تطورت الأحداث على مدار الفترة الماضية، علمت أن رحيلي عن الأهلي هو القرار الصحيح، لأنني كنت أفتقد عائلتي
      التعديل الأخير تم بواسطة Maldinhio; الساعة 24-01-2021, 02:38 AM.
      اللهم ارحم ابي وامي 🤲🤲

• Mr Ahlawy
        Mr Ahlawy تم التعليق
        تعديل التعليق
        ايوه يعني ايه المطلوب مننا

كل شويه مصدعنا انا جنب عائلتي خلاص خليك قعد جنبها يا حيلتها

انا شبه متاكد ان كهربا هيعمل لقطة يوم ماتش الاسيوطي وهتعمل ضجة وافتكروها
      اللهم ارحم ابي وامي 🤲🤲

يعني اغيب ع المنتدى يوم انا وشكري المؤيدين يفضلو يقطعو فينا هو أن غاب القط ومين كمان ال بيقطع الاسكاوتينج الكبير
        عموما هنعديهالك ياسكاوتينج ياكبير
        الف سلامه لفيرسا حبيبنا
        ان شاء الله
        ​​​​​​وعجبتني في ردك ع الناس ال حاولت
        تزايد علي أهلاوية المنتقدين الكبير كبير بردو وانت كبير ياسكاوتينج

اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	FB_IMG_1611456970204.jpg 
مشاهدات:	380 
الحجم:	48.9 كيلوبايت 
الهوية:	393014

الإسم:	FB_IMG_1611457942925.jpg 
مشاهدات:	384 
الحجم:	32.1 كيلوبايت 
الهوية:	393016

فايلر جوز الست الشكولاته السايحه
              ريني فايلر لصحيفة بليك السويسرية 🗣️
              💬كنا ناجحين للغاية مع الأهلي، لكني شعرت بالاستياء بسبب أزمة كورونا وابتعادي عن عائلتي.. لآن أرى أن رحيلي المبكر كان قرارا صحيحا، لقد افتقدت عائلتي
              💬كرة القدم في مصر حماسية للغاية وقوية، إنها اللعبة الشعبية الأأولى هناك، قبل فيروس كورونا وقبل الوفيات التي حدثت نتيجة الشغب، كانت الملاعب تمتلأ بـ 80 ألف مشجع في كل مباراة
              💬لم أكن قادرا على التحرك بحرية في القاهرة، كنت معزولا أغلب الوقت في الفندق.. جروس أخبرني أن مسابقة الدوري في مصر مثيرة وحماسية وتتمتع باحترافية كبيرة

اتفرجت ع فيلم التاسعه
                وعجبني طبعا
                بس زعلت لعدم وجود حمدي فتحي
                ​​​​​​لان الواد مخلص في لعبه جدا وع روح
                وانا بحب النوعيه ال عندها روح ونخوه

الإسم:	FB_IMG_1611461136392.jpg 
مشاهدات:	376 
الحجم:	56.2 كيلوبايت 
الهوية:	393021

الإسم:	FB_IMG_1611461062295.jpg 
مشاهدات:	381 
الحجم:	49.9 كيلوبايت 
الهوية:	393023

مباريات اليوم في الدوري

انبي × البنك الأهلي .. الساعة 2:30 م

الجونة × وادي دجلة .. الساعة 2:30 م

محمد جمال

انا من اول event اشتغلته مع الفيفا ٢٠٠٩ حتي الان

انا اعرف لجنه التطوير اللجنه القانونيه اللجنه الطبيه لجنه المسابقات اللجنه التنفيذيه غرفه فض المنازعات انما لجنه الاساطير دي جديده عليا ياريت لو في حد من زمايلنا اللي شغالين في الفيفا يعرفها

يقوللي اتاسست امتي و مكونه من مين و ايه دورها و يشاورلي عليها كده و انا هقول علي طول

وده مش سخريه من حد ..ميدو حبيبي و الناس اللي شغاله معاه حبايبي بس محتاج اتنور

تعديل في تصريح لاحق لميدو في جريده الوطن قال انا عضو لجنه التطوير ..اسف بردو مش صح و دول اعضاء لجنه التطوير بالفيفا
                        و ملحق ايضاً كل لجان الفيفا ولا يوجد لجنه تسمي الاساطير أبداً

ماتش بامبرز بقي ماتش محوري لابديل فيه عن الفوز
                          مش بس علشان الغل والحرب ضد الاهلي اللي هي السبب في انشاؤه اساسا وشله كلاب الفلوس اللي علي راسها التعيس ورمضان واللي مطلوب ندوس عليهم ونقهرهم
                          لكن كمان الفوز باذن الله هيصدر الاحباط لزريبه المختلط وجمهورهم ويزود من احتمال نزيف النقاط في المباريات القادمه
                          فريقهم مليان مشاكل الفوز كان بيغطي عليها وخساره النقاط هتكشفها اكتر وتزودها

المشاركة الأصلية بواسطة abo forat مشاهدة المشاركة
                            محمد جمال

انا من اول event اشتغلته مع الفيفا ٢٠٠٩ حتي الان

انا اعرف لجنه التطوير اللجنه القانونيه اللجنه الطبيه لجنه المسابقات اللجنه التنفيذيه غرفه فض المنازعات انما لجنه الاساطير دي جديده عليا ياريت لو في حد من زمايلنا اللي شغالين في الفيفا يعرفها

يقوللي اتاسست امتي و مكونه من مين و ايه دورها و يشاورلي عليها كده و انا هقول علي طول

وده مش سخريه من حد ..ميدو حبيبي و الناس اللي شغاله معاه حبايبي بس محتاج اتنور

تعديل في تصريح لاحق لميدو في جريده الوطن قال انا عضو لجنه التطوير ..اسف بردو مش صح و دول اعضاء لجنه التطوير بالفيفا
                            و ملحق ايضاً كل لجان الفيفا ولا يوجد لجنه تسمي الاساطير أبداً
                            يااا ميدو للاسف اتكلم علي التلفزيون ومتسجلة ، لو علي تويتر كان قال كلمتة المشهورة ان الحساب اتسرق والحمد لله رجعتة هههه

يعمل...
                            X