إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

صحيـــــفة الأهلـــــــى {90} م (3) رمضان كريم .. الأهلي يطوي صفحة القمة ويبدأ الاستعداد لسموحه .. الاربعاء 9:30 م

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

المشاركة الأصلية بواسطة CM punk مشاهدة المشاركة

الكلام ده ف علم الله بردو

عشان انا مش متذكر اي فتره للاتنين كانوا متألقين تألق مبهر و فشلوا معانا

ارقامهم كلها مخذيه اصلا طوال فتره لعبهم
    الشحات عمر ارقامه ما كانت مخزية عموما كارقام ( بس احنا مش بتوع ارقام بس )

و لعبه و ارقامه مع فايلر قبل الكورونا ( خلى بالك من قبل الكورونا دى ) كانت حاجة زى الفل
    و ده الى بقوله ان حتى فورمة بعض اللعيبة و انهم فى احسن مستوى ليهم او لا بيفرق فيها المدرب و اسلوب اللعب

المشاركة الأصلية بواسطة ahly is no. 1 مشاهدة المشاركة

منا رديت على اول جزء بس عشان زى نا قولتلك لو انت مش شايف ان المهزلة الى كانت ناحية بيكهام دى و انه محاولش يعمل اى حاجة عشان يسد الخرم ده غلطة من موسيمانى يبقى الكلام فى اى نقطة تانية مش هيفرق
      عشان دى كانت اكبر مصيبة فنية حصلن امبارح فلو انت شايفها عادى يبقى مفيش امل
      مش هتشوف موسيمانى غلطان فى حاجة ابدا
      بس اديك بتقول اهو انك شايف ان اكرم كان لازم ينزل من بدرى حتى لو هينزل فى نص الملعب و يميل على جبهة الخرم فى اليمين
      لا طبعا كانت حاجه باينه و واضحه
      و انا لو مكانه كنت هاعمل كده

و حابب اعرف ردك ف باقي الكلام لو انت بتتكلم ان موسيماني لازم يمشي دلوقتي

انما لو بتتكلم ف غلطات فنيه بس لا انا معاك مفيش مشكله

لا طبعا كانت حاجه باينه و واضحه
        و انا لو مكانه كنت هاعمل كده

و حابب اعرف ردك ف باقي الكلام لو انت بتتكلم ان موسيماني لازم يمشي دلوقتي

انما لو بتتكلم ف غلطات فنيه بس لا انا معاك مفيش مشكله
        لا يمشى دلوقتى فين
        مفيش وقت اصلا حتى لو فكرنا نمشيه
        بس لازم يتقعد معاه و يبقى فى كلام فى غلطاته الفنية دى و فى عدم ثبات المستوى خصوصا الى مش بس مبقاش ثابت من ماتش لماتش و تعمل ماتش فشيخ قدام فيتا و بعدين تروح تلعب زى الزفت قدام المريخ
        لا ده بقى مش ثابت من شوط لشوط ( بنفس اللعيبة )
        و نقطة التحفظ الدفاعى الزيادة الى بيعملها كتير
        و نشوف فى حاجة هتتغير لغاية ما الموسم ده يخلص و لا المشاكل دى هتفضل هى هى
        و فى كل الاحوال سواء مع موسيمانى او مع مدرب جديد احنا محتاجين لعيييييبة
        محتاجين جناحين و مهاجم و صانع لعب و باك يمين و حارس تانى مع الشناوى

الشحات عمر ارقامه ما كانت مخزية عموما كارقام ( بس احنا مش بتوع ارقام بس )

و لعبه و ارقامه مع فايلر قبل الكورونا ( خلى بالك من قبل الكورونا دى ) كانت حاجة زى الفل
          و ده الى بقوله ان حتى فورمة بعض اللعيبة و انهم فى احسن مستوى ليهم او لا بيفرق فيها المدرب و اسلوب اللعب
          بعيدا عن فتره الامارات دي عشان احنا عارفين اللي فيها هناك

دي ارقام الشحات مع الفريق في كل البطولات
          موسم 2018-2019 لعب 26 ماتش سجل 6 اهداف و صنع 4
          موسم 2019-2020 لعب 36 ماتش سجل اهداف 8 و صنع 7 (موسم فايلر و موسيماني مشترك)

السنه دي لعب 16 ماتش سجل 3 و صنع 2

انا شايف ان نفس معدل الارقام بيتتكرر

طبعا طاهر مش مستني اجيب ارقامه هو سجل 3 اجوال ف تاريخه تقريبا

بعيدا عن فتره الامارات دي عشان احنا عارفين اللي فيها هناك

دي ارقام الشحات مع الفريق في كل البطولات
            موسم 2018-2019 لعب 26 ماتش سجل 6 اهداف و صنع 4
            موسم 2019-2020 لعب 36 ماتش سجل اهداف 8 و صنع 7 (موسم فايلر و موسيماني مشترك)

السنه دي لعب 16 ماتش سجل 3 و صنع 2

انا شايف ان نفس معدل الارقام بيتتكرر

طبعا طاهر مش مستني اجيب ارقامه هو سجل 3 اجوال ف تاريخه تقريبا
            ايوة مهو ارقامه دى متعتبرش مخزية بالنسبة للعيبة المصرية
            هو بارقامه دى احسن جناح عندك ( رقميا )و يمكن احسن جناح فى مصر كمان ميعديهوش غير بتاع الطموح

المشاركة الأصلية بواسطة EL BOB مشاهدة المشاركة

الفكرة اننا باحب الناس هنا وباحترم الكل ومش عايز حد يزعل مني لو اتكلمنا في مناقشة لان في داهية ميتسو او فايلر علشان الواحد حد يزعل منة او يخسرة
              لية باقول كدة لان في ناس واخدة موضوع موسيماني على صدرها جدا وكانة هو اللي جاب موسيماني او اكتشافة مثلاً وكذا مرة الواحد يتفهم بطريقة او حد ياخد معاة الكلام في سكة مش بتاعة الموضوع اصلاً وتلاقيك مجبر تكلم في حتة تانية وسكة تانية ووقتك وتركيزك وتفكيرك بيضيع برة المناقشة وكأن دة مش منتدى لازم نتناقش ونفكر ونتحاور بكل رقي واحترام ونوسع صدورنا

ده انا ؟
              اطلاقا انا بقالي 10 سنين باشارك بانتظام عمري ما اتخانقت او شديت مع اي حد بسبب الكوره سواء على النت او ف الحقيقه
              ده تفاهات يعني ف الحياه مش هتأثر لدرجه الخناق و بين ناس بتشجع نفس الفريق

(( لية باقول كدة لان في ناس واخدة موضوع موسيماني على صدرها جدا وكانة هو اللي جاب موسيماني او اكتشافة))

و ده لو انا من ضمنهم ف اطلاقا بردو بعيدا عن الهزار
              انا معنديش اي مشكله مدرب يمشي مدرب يقعد ولا كلامي هيقعده ولا كلامك هيمشيه

انا باحب ابص بصه شامله كده و اقول رأي و خلاص

و زي ما قولت لمحمد انا مبحاولش اقنع حد بحاجه احنا مش بنتكلم برايفت او علي قهوه
              انا باحط وجه نظر مقابله للناس اللي بتقري بس عشان ميبانش ان فيه سكه واحده الكل موافق عليها

غائب منذ عامين.. مصدر يكشف ليلا كورة موعد عودة نيدفيد لمران الأهلي الجماعي

أكد مصدر في النادي الأهلي أن كريم وليد "نيدفيد" لاعب وسط الفريق سيبدأ الانتظام في تدريبات الجماعية بداية من يوم الثلاثاء المقبل.

وقال المصدر -الذي تحفظ على ذكر اسمه- في تصريحات خاصة ليلا كورة أن نيدفيد سيبدأ المشاركة في التدريبات الجماعية بشكل تدريجي بعد سبعةأيام.

وأضاف: "نيدفيد تخلص من رشح الركبة ويحتاج إلى ايام قليلة قبل النزول التدريجي للتدريبات الجماعية ويكون قرار مشاركته في المباريات بيد الجهاز الفني".

ده انا ؟

خالص يا كبير

دة انت من الناس اللي انا باحبها في المنتدى وباعزها هنا وباحب اتناقش معاها هنا او في المقهي وباحب فيك انت بتركز في الكلام وبتمنطقة وقولتهالك قبل كدة

لا اوت دي خالص

انا لسة مكملتش قراية بس لما شوفت دي حبيت اقفلها خالص وبعدين اقرا وارد عليك بعد الفطار
                  Scratch here ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ to reveal

• CM punk
                    CM punk تم التعليق
                    تعديل التعليق
                    حبيبي يا بوب

ايوة مهو ارقامه دى متعتبرش مخزية بالنسبة للعيبة المصرية
                  هو بارقامه دى احسن جناح عندك ( رقميا )و يمكن احسن جناح فى مصر كمان ميعديهوش غير بتاع الطموح
                  ماهو بيحقق نفس ارقامه دي دلوقتي
                  انما هو مش نجم ولا يعتمد عليه

خلي بالك الارقام دي كلها متجمعه ف ماتشين تلاته بالظبط الي بيتألق فيهم زي ماتش سيمبا من سنتين اللي جاب 2 و صنع 2 باين و ماتش ف دوري كسبناه 4

انما هو ف المجمل مش لاعب يعتمد عليه او يعتبر مؤثر و نجم

انا شخصيا بحبه و دماغه فيها كوره كويسه و باحس انه ممكن نستفيد منه بشكل بعيد عن التهديف
                  انما هو دماغه ضايعه و لاعب مستفز ف الملعب

محمد زيدان : كنت عايز ألعب في الأهلي يوم من الأيام

انا عندي شكل الفيس الصفحات داخله ف بعضها وبقالو كتير كدا رغم أن الفيس متحدث

• CM punk
                          CM punk تم التعليق
                          تعديل التعليق
                          ده كومبيوتر ولا موبايل

لو كومبيوتر امسح الهيستوري و الكوكيز و الريجستري من البراوزر و شوف ايه نظامه

لو موبايل نفس القصه امسح الداتا كلها بتاع الapp و افتحه كأنك لسه منزله جديد هيتظبط ان شاء الله

المشاركة الأصلية بواسطة Mr Red Eagle مشاهدة المشاركة
                          رمضان بتاع الطموح عمل بيان مضحك

«نظرا لما يتم تداوله من أخبار مؤخرا، فأود التوضيح أنني سعيد جدا بالتواجد في نادي بيراميدز منذ بداية الموسم وحتى الآن، فكرة الرحيل عن بيراميدز لأي وجهة أخرى داخل أو خارد مصر، ليست مطروحة من الأساس في الوقت الحالي أو المستقبل القريب».

«لست مندهشا مما تم تداوله بعد تصريحاتي التلفزيونية الأخيرة التي استغلها البعض لاستكمال محاولات ليست الأولى في التشكيك في خطوة انتقالي إلى بيراميدز، والتي بالعكس حدثت عن قناعة تامة مني بمشروع النادي في المستقبل».

«كل تركيزي الآن على بذل أقصى مجهود مع زملائي داخل الفريق للوصول لأبعد نقطة في جميع البطولات التي نشارك فيها لتحقيق موسم ناجح، وللحفاظ على وجود في المنتخب الأول وتجهيزا لأولمبياد طوكيو مع المنتخب الأولمبي»

الواد ممدوح عيد شكله سماوي
                          انا اول مرة اشوف واحد يقول تصريح و بعدين يطلع ينتقد نفس التصريح
                          الحمدلله اللى هىء الظروف عشان الدنيا تمشى بالشكل ده و يجى خير كبير جدا للنادى
                          ​​​​​​​فعلا محدش عارف الخير فين

يعمل...
                            X