إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

adsense

تقليص

adsense 2

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

استفتــــــــاء هـــــام بخصوص الاقسام الفرعية

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

استفتــــــــاء هـــــام بخصوص الاقسام الفرعية

بسم الله الرحمن الرحيم

كدة تقريبا عدى شهر و نص على تقسيم المنتدى لاقسام فرعية تحت خاصة بالكرة العالمية و الترفيه و فصلهم عن القسم الرئيسي الى بقي متعلق بالاهلى فقط
    فاعتقد دي فترة كافية اوي إن الناس تكون حكمت على النظام ده و شافت الاقسام شغالة ازاي و تقول رأيها نكمل فيه ولا لا

الحقيقة قسم الكرة العالمية في فترة اليورو كان النشاط فيه بنفس الدرجة الى كان شغال بيها ركن العالمية تقريبا غير إنه تم استغلاله في مسابقة التوقعات و دي حاجة مكنش هاينفع تتعمل في النظام القديم
    انما قسم الترفيه هو الى وقع جامد و متمش استغلاله بالشكل الى انا كنت متوقعه للأسف
    قسم الميديا كدة كدة هو معمول للمواضيع الارشيفية و قسم الشكاوي ده طلع مالوش لازمة

فاحنا كدة قدام 3 اختيارات
    اما اننا نلغي كل الاقسام الفرعية و نرجع تانى لسياسة المواضيع موضوع لركن العالمية و موضوع للترفيه في المنتدى الرئيسي
    او اننا نكمل على النظام الحالى كما هو عليه
    او اننا نلغي قسم الترفيه و الشكاوي و يرجع تانى موضوع في المنتدى الرئيسي و نسيب قسم الكرة العالمية زي ما هو

فاحنا هانعرض عليكم ال 3 اختيارات اهو و الى يتفق عليه الاغلبية هانمشي بيه إن شاء الله
    39
    استمرار كل الاقسام الفرعية و بقاء الوضع على ما هو عليه
    10.26%
    4
    الغاء كافة الاقسام الفرعية و العودة إلى نظام المواضيع في القسم الرئيسي
    58.97%
    23
    الابقاء على قسم الكرة العالمية و الغاء قسم الترفيه ليعود كموضوع في القسم الرئيسي
    30.77%
    12

الاستفتاء ع العام هيبقى ظالم وغير دقيق يا عميل

يعني مثلا كتير من الأعضاء مش مهتمين لا بالعالمية ولا بالترفيه هيدخلوا يصوتوا على البقاء كما هو عليه مثلا في حين إن المهتمين والفاعلين بالأقسام دي أعدادهم محدودة وصوتهم مش هيبقى مؤثر
    "Mia San Mia"

أنا رأيي يتحط الاستفتاء في كل قسم على حدة
      يعني تروح لقسم الترفيه وتطرح تصويت هناك على بقاء الوضع كما هو أو التغيير
      "Mia San Mia"

المشاركة الأصلية بواسطة Mr Red Eagle مشاهدة المشاركة
        أنا رأيي يتحط الاستفتاء في كل قسم على حدة
        يعني تروح لقسم الترفيه وتطرح تصويت هناك على بقاء الوضع كما هو أو التغيير
        مش شايف إن الكلام ده مش منطقي شوية يعني ينفع لو احنا منتدى كبير و كل قسم بيدخله ناس مختلفة عن القسم التانى فهانبقي عايزين ناخد رأي كل واحد في كل قسم إنما احنا هنا كله بيدخل القسم الرئيسي كدة كدة في الوقت الى مثلا فيه منهم 4 او 5 اعضاء الى كانوا بيشاركوا بانتظام في ركن العالمية حتى من قبل الفصل و منهم انا و نفس الكلام بالنسبة لركن الترفيه فكدة كدة هايصوتوا هنا يعني

ما هو يا عميل لما كل الناس اللي بتشارك في الترفيه أجمعوا على ضرورة التغيير وتعمل استفتاء وتيجي الأغلبية تقول لأ بقاء الوضع كما هو عليه هل ده يبقى منطقي
          أنا باكلمك بواقعية
          "Mia San Mia"

قسم الترفيه اللي بيشاركوا فيه معروفين ومعدودين
            "Mia San Mia"

المشاركة الأصلية بواسطة Mr Red Eagle مشاهدة المشاركة
              ما هو يا عميل لما كل الناس اللي بتشارك في الترفيه أجمعوا على ضرورة التغيير وتعمل استفتاء وتيجي الأغلبية تقول لأ بقاء الوضع كما هو عليه هل ده يبقى منطقي
              أنا باكلمك بواقعية
              طيب ما عادى ممكن الناس الى بتشارك في قسم الكرة العالمية يدخلوا يصوتوا في الاستفتاء الى هايبقي جوة قسم الترفيه بانه اه يستمر لأنه مش فارق معاهم برضة القسم من عنده الموضوع في الآخر هايبقي لبخة برضة

الاستفتاء مش هايبقي محصور على الناس الى بتشارك جوة القسم ده بس يعني

حوار الاصوات ده سهل نلاحظه و احنا بنراجعهم بعد ما الاستفتاء يخلص ان شاء الله و لو لاحظنا ان الاغلبية من الى بيشاركوا في قسم معين مصوتين في اتجاه مختلف ممكن نراجعه و نشوف

يعمل...
              X