إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

adsense

تقليص

adsense 2

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

صحيـــــفة الأهلـــــــى {103} م (5) قدر الله وما شاء فعل .. نتيجة الاستهتار الأهلي يضيع نقطتين امام البنك الأهلي . .

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

دول الاربع ماتشات اللي كنت محتاج تكسبهم علشان تركب الدوري اخر اربع فرق في الدوري

أكتر حاجه الواحد بيكرهها المنتدي بعد التعثر

اللاعيبه اللي لسه كسبانه افريقيا هتبقي لا تصلح وانا صح انا صح وقولتكلم

الواحد يخرج ويرحم نفسه الهري وحرقه الدم دي ارحم
      يا حي يا قيوم برحمتك أستغيث, أصلح لي شأني كله ولا تكلني الي نفسي طرفه عين

حمدي فتحي بيزحف
        كهربا كان يكمل طبعا بس ارجع و اقول افشه مش بيحبه بيتحرك كتير بس مش بيباصيله

المشاركة الأصلية بواسطة Hosny87 مشاهدة المشاركة
          اقسم بالله اكرم توفيق كان شايل بلاوي الواد هاني ده بشع بجد جبهته مستباحه بشكل غبي
          لاعب هميوني لا دفاع ولا هجوم
          "Mia San Mia"

المشاركة الأصلية بواسطة Hassan590 مشاهدة المشاركة

طب انا وانت اهو مش هناخد الدوري وهتشوف دي لعيبه معندهاش دم بلذات الي اسمه هاني دا
            كدة كدة إنت واحد محبط و يائس من الحياة و علطول شايف الدنيا سودا و من أقل حاجة بتروح فا أنا الصراحة بقول إللي أنا عارفه عن الاهلي و إللي معودني عليه و هفضل كدة لحد آخر ماتش فالدوري

انما الهدف الي جه في الاخر ده غلطت مين ازاى رفعه في آخر دقيقه في الماتش تبقي ب المنظر المخزي ده فين ديانج وحمدي والسوليه يرجعوا يغطوا

مش قصة دوري بقي وخره اللاعبين لازم يفوقو شويه من ام العللوقيه دي
                ومش هندفن راسنا في الرمل محتاجين لاعبين عندهم شوية مهارة ياجدعان والله

هو الصراحة يعني الفوز بالدورى كدة بقي صعب جدا فحت يعني
                  محتاجين معجزة بصراحة
                  احنا كدة نتيجة سلبية كمان و هانبقي ورا الزمالك حتى بكل المؤجلات

متوقع هتفقد نقط في الوضع دة والزمالك مش هيكسب على طول عادي بس في اسباب للخسارة

مش كل ما نفقد نقط نقول لعيبة بس ... لا موسيماني يتحمل جزء طبعاً + اللعيبة لعبوا باستسهال ودلع واستهتار + في لعيبة لا تصلح زي هاني ومروان + في لعيبة مجهدة زي قفشة + الغيابات

اللي يزعل انة متش مش متوقع تفقد فية نقط وانة في وقت اتكرر يدخل فيك هدف حتى لو الشناوي اللي واقف

I Say What I Mean, And I Do What I Say

اكسب ال 3 ماتشات اللي جاين المفترض مع اخر 3 فرق في الدوري !

نتيجة واحد صفر دي نتيجة خادعه وانت لاهاجمت بعد الجول ولا دافعت دفاع محكم يبقي متلومش غير نفسك

المشاركة الأصلية بواسطة Vice versa مشاهدة المشاركة

كدة كدة إنت واحد محبط و يائس من الحياة و علطول شايف الدنيا سودا و من أقل حاجة بتروح فا أنا الصراحة بقول إللي أنا عارفه عن الاهلي و إللي معودني عليه و هفضل كدة لحد آخر ماتش فالدوري
                          لا انا مش واحد يأئس ف الحياه ولا حاجه
                          بس دي مش منظر لعيبه عاوزه تحافظ علي تقدمها
                          وهتشوف ف الاخر

• Vice versa
                            Vice versa تم التعليق
                            تعديل التعليق
                            يا راجل إنت الشوط الأول طلع صفر صفر قولت الدوري بالمنظر دة صعب تخيل المصيبة إللي إحنا فيها

حتلاعب اكتر 3 فرق خسرت في الدوري

وانتظروا مناحه الكواليتي المعتاده انهارده
                            يا حي يا قيوم برحمتك أستغيث, أصلح لي شأني كله ولا تكلني الي نفسي طرفه عين

انا بشم ريحة الشلل دي بسهولة

الشلة بتاعت حسام غالي و عبد الله السعيد و تابعيهم ياما حذرت منها

الامر بيتكرر للاسف و افشه ده لازم حد يفهمه ان كده غلط

يعمل...
                              X