إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

adsense

تقليص

adsense 2

تقليص

إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

قوانين منتدى كورة أهلاوية

تقليص
هذا موضوع مثبت
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

انا برفض القوانين رفضا تاما وابدى اعتراض الشديد
    اى نعم انا وافقت لما عرضها عليه بانك فى الواتس بس دلوقتى برفض ومش عارف ليه
    المعارضه حلوه الاهم الواد العميل لن يتم التجديد له مره اخرى طالما طلع ملتزم كده

قوانين جيده بند السباب يبقي رقم 1 يا عميل :(
      كنت اتمنى اضافه بند عدم سباب الدين والاهل لاى شخص اى كان . وان كتب وجب على المشرفين مسح السباب . عشان محدش مننا يزعل ويقول للمشرقين ليه مسحت السباب بتاعى ويزعل .
      بتمنى توضحها فى القوانين
      بوجهه عام لازم قوانين عشان المنظومه تستمر ماتكونش عايمه زى السنوات السابقه .
      بالتوفيق دايما
      Dicen que uno no sabe lo que tiene Hasta que lo pierde

المشاركة الأصلية بواسطة khaled24 مشاهدة المشاركة
        قوانين جيده بند السباب يبقي رقم 1 يا عميل :(
        كنت اتمنى اضافه بند عدم سباب الدين والاهل لاى شخص اى كان . وان كتب وجب على المشرفين مسح السباب . عشان محدش مننا يزعل ويقول للمشرقين ليه مسحت السباب بتاعى ويزعل .
        بتمنى توضحها فى القوانين
        بوجهه عام لازم قوانين عشان المنظومه تستمر ماتكونش عايمه زى السنوات السابقه .
        بالتوفيق دايما
        ماهو موجود يا خالد :البند الثامن : سب عضو لعضو أو مشرف من إدارة المنتدى + سب الدين أو الذات الألهية = غلق العضوية نهائياً .

تم إضافة بند جديد

البند التاسع : الكلمات التي لا تليق بنا وخادشة للحياء العام تم تشفيرها ، واذا قام عضو بتحايل على التشفير سيتم تعديل الرد لاول مرة وسيكون ذلك بمثابة تحذير للزميل عضو المنتدى، واذا تكرر الأمر سيتم حذف الرد نهائياً مع وضع مخالفة للعضو ودعونا نذكر أن تراكم المخالفات يؤدى لإيقاف العضوية

يعمل...
          X